افتتاح 42 پروژه به ارزش 700 میلیارد تومان در هفته دولت درمیبد

لینک کوتاه
فرمانداری میبد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار،42 پروژه عمران روستایی، خدمات شهری، کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، برق و گاز بااعتباری بالغ‌بر 700 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی در شهرستان میبد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، عظیمی گفت: 6 پروژه از این طرح‌ها در حوزه شهرداری بود که موجب آرامش و رضایتمندی مردم شده بود.

وی افزود: اجرای 25 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت از منابع اعتباری سفر ریاست جمهوری به مبلغ 22 میلیارد ریال و افتتاح کارگاه آموزشی و تولیدی کار بافی با اشتغال‌زایی 45 نفر و 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری دو پروژه‌ای بود که در روستاهای رکن‌آباد و مهرآباد رقم خورد.

عظیمی اظهار داشت: احیاء و مرمت بافت‌های تاریخی و بازآفرینی شهری را یکی از کارهای بزرگ در شهرستان میبد خواند و گفت: این فعالیت‌ها نشان می‌دهد که صنعت گردشگری که به دنبال آن هستیم در سال آینده شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های خوبی در شهرستان میبد خواهیم بود.

معاون اقتصادی استاندار گفت: اجرای سامانه نوین آبیاری در 153 هکتار از اراضی باغات پسته بفروئیه با 23 هزار میلیون ریال در بخش جهاد کشاورزی، گازرسانی به شهرک صنعتی 2 میبد با 600 میلیارد ریال و اصلاح خروجی 20 کیلوولت پست برق شهرک صنعتی جهان‌آباد با 80 میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز درمیبد افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: 80 درصد برق شهرستان میبد سهم صنعت است و زیرساخت‌های گاز شهرک‌های صنعتی و تأمین گاز و برق 450 واحد صنعتی در شهرستان میبد خود کار بزرگی است که انجام‌شده است و شهرستان میبد روزبه‌روز می‌تواند در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی ارتقاء پیدا کند و به یکی از شهرستان‌های بسیار خوب کشور تبدیل شود.

سجادی پور فرماندارمیبد هم گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال 110 نفر در شهرستان میبد فراهم شد.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: 21 طرح تحولی را هم امسال در شهرستان میبد دنبال می‌کنیم که احداث کنارگذر شرقی، آب شرب، زیرساخت‌های ایجاد شهرک‌های سفال و سرامیک و کار بافی، دانشگاه میبد، تکمیل مرکز تحقیقات ژنتیک، احداث مهمانشهر 2 اتباع و استادیوم ورزشی ازجمله این پروژه‌های تحولی است.

عظیمی با حضور در گلزار شهداءفیروز آباد هم به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

معاون اقتصادی استاندار در بدو ورود مشکل گازرسانی به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی جهان‌آباد را هم بررسی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *