محلات کمتر برخوردار در اولویت پروژه های عمرانی منطقه یک

لینک کوتاه
خامسی

فخر السادات خامسی نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه یک شهرداری یزد از ادامه اجرای عملیات عمرانی پروژه های منطقه یک شهرداری خبر داد و افزود: پیاده رو سازی بلوار های منطقه یک شهرداری بخصوص در بلوار ولیعصر عج امام شهر و بلوار صابر یزدی آغاز شده است.

به گزارش طلوع یزد، خامسی از اجرای عملیات لکه گیری آسفالت معابر منطقه در محله های امام شهر و صدرآباد خبر داد و افزود: حفر چاه های جذبی در معابر این منطقه جهت جلوگیری از فرونشست زمین و دفع آب های سطحی ادامه دارد.
به گفته او انجام کارهای امانی در سطح منطقه، مناسب سازی ورودی ها و معابر برای معلولین در معابر منطقه یک و بازسازی و اصلاح سنگ های فرسوده سطح شهر از دیگر اقدامات عمرانی در حال اجرا در منطقه یک شهرداری می باشد

خامسی در پایان با اشاره اینکه محلات کمتر برخوردار در اولویت پروژه های عمرانی هستند گفت: اجرای عملیات زیر سازی و آسفالت معابر زیر شش متر در معابر این منطقه و زیرسازی کوچه های آن، جمع آوری پسماند های عمرانی و ساختمانی، زیر سازی کوچه های منطقه و حصار کشی و خرید و نصب مبلمان شهری در منطقه یک در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *