دیدار فرمانده ومعاونین فراجا استان با استاندار یزد به مناسبت هفته دولت؛

کارنامه درخشان نیروی انتظامی در استان

لینک کوتاه
نیروی انتظامی یزد

استاندار یزد با اشاره به کارنامه درخشان نیروی انتظامی در استان گفت: امنیت بالای استان مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست با فرمانده و معاونین فراجا استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای استان یزد، شهدای دولت و شهدای نیروی انتظامی بالاخص شهید زارعی، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی در استقرار نظام و امنیت استان، گفت: امروز به برکت نیروی انتظامی کاملا مردمی در استان، امنیت در یک سطح بسیار خوبی قرار دارد که این مهم مرهون زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی علی رغم همه محدودیت ها و فشارهای اقتصادی و مادی است.
وی در ادامه به کارنامه درخشان نیروی انتظامی استان اشاره و خاطرنشان کرد: در پرتو اخلاقمداری و ارائه توصیه ها، تاکید ها و تدابیر کارشناسانه و مدبرانه این نهاد، چالش های احتمالی به حداقل خود رسیده و شاهد برقراری امنیت در سراسر استان هستیم.
استاندار یزد همچنین به نقش تعیین کننده نیروی انتظامی و جایگاه آن در مدیریت بحران های طبیعی استان نظیر سیل و طوفان های شدید گرد و غبار اشاره و از تلاش ج.ه.ادی و همراهی مثال زدنی آن ها در این مقاطع زمانی قدردانی کرد.
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش های این نهاد در زمین گیری قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه با اشرار، یاد و نام ش..هدای نیروی انتظامی استان را گرامی داشت.
وی در پایان نسبت به انجام اقدامات و حمایت های لازم در جهت تقویت نیروهای خدوم نیروی انتظامی استان اعلام آمادگی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *