مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

هلال احمر در توانبخشی روحی و حمایت های روانی همواره گام های بلندی برداشته است

لینک کوتاه
محسن حرازی زاده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر در توانبخشی روحی و حمایت های روانی همواره گام های بلندی برداشته است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در افتتاحیه دوره کشوری پروتزهای سیلیکونی برای کارشناسان ارتز و پروتز جمعیت هلال احمر کل کشور با حضور اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان و ۳۰ نفر از ۱۹ استان به میزبانی هلال احمر یزد برگزار شد اظهار داشت: از برگزاری این دوره کشوری بسیار خرسندیم و امیدواریم این بازآموزی و دوره یک نقشی در ارائه خدمات بهتر به مددجویان و مراجعه کنندگان داشته باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: از دکتر مردانی که مدتی در استان یزد در خدمت ایشان بودیم و یک حرکت و پویایی در مجموعه توانبخشی جمعیت هلال احمر استان ایجاد شده است و همچنین از دیگر همکاران در این حوزه قدردانی می کنیم.
وی بیان کرد: برای ما و افرادی که در هلال احمر مشغول به کارند افتخار است که به سهم خودمان در مجموعه ای فعالیت می کنیم که به نوعی می تواند خدمت به مددجویان ودردمندانی باشد که به این جا مراجعه می کنند.
حرازی زاده عنوان کرد: شرح وظیفه اصلی ما التیام آلام بشری است و آن را به بهترین نحو باید انجام دهیم، جمعیت هلال احمر در این زمینه کمک های زیادی به مددجویان می کند و خود را موظف می دانیم، هر چند افرادی که دردمند باشند در هر جوامعی می تواند تبعات ناخوشایندی را در برداشته باشد.
وی خاطرنشان کرد:مجموعه جمعیت هلال احمر یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که چند شرح وظیفه برعهده اش نهاد شده و یکی از این وظایف نیز توانبخشی است، در حوادث و بلایا متاسفانه توانبخشی مغفول می ماند در حالی که از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:هلال احمر در توانبخشی روحی و حمایت های روانی همواره گام های بلندی برداشته است، در این راستا جمعیت در حوزه جوانان و درمان تیم هایی دارد که یکی از حوزه ها حمایت های روانی است و در حوزه جوانان در قالب تیم‌های سحر به امدادرسانان در حوزه های روانی کمک می کنند.
وی افزود: فلسفه وجودی توانبخشی جمعیت هلال احمر این است که بتواند در حوادث و بلایا به جامعه هدف کمک کند، چند سالیست احساس می شد این بحث مغفول مانده است هر چند حرکت های خوبی در جمعیت هلال احمر در باب توانبخشی صورت گرفته و به عنوان برند کشوری مطرح شده است و این قدر در این حوزه قدم های خوبی برداشته شد که در برخی از حوزه ها به صلیب سرخ نیز خدمات توانبخشی هلال احمر ایران ارائه می شود.
حرازی زاده بیان کرد: هلال احمر در بخش توان افزایی انصافا می‌تواند خدمات خوبی را ارائه دهد، در این بخش تیم فعال دارای تجربیات زیادی است و می تواند با علم روز و یک مروری بر دانسته ها و بازآموزی ، به ثمرات خوبی دست یابیم.
وی تصریح کرد: با برگزاری این دوره کشوری امید است در آینده با پیشرفت علم و دریافت جامعه ایران بتوان خدمات خوبی را به مددجویان ارائه کرد و بازدهی این دوره کمک در ارائه خدمات بهتر به شهروندان ایرانی باشد که شایسته هر گونه خدمت هستند.
در ادامه دکتر مردانی معاون بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان و حجت الاسلام شعشعی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه مطالبی را مطرح نمودند .
شایان ذکر است این دوره بمدت سه روز با حضور کارشناسان ارتز و پروتز هلال احمر کشور به میزبانی هلال احمر استان یزد در حال برگزاریست.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *