در نشست هیات رئیسه با دانشگاهیان واحد یزد عنوان شد؛

برگزاری میز خدمت هیات رئیسه دانشگاه به صورت هفتگی

لینک کوتاه
هیات رئیسه دانشگاه آزاد یزد

به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند، نشستی با حضور هیات رئیسه دانشگاه، اعضای هیات علمی و کارمندان بخش های مختلف دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، به مناسبت پنجمین روز از هفته گرامی داشت دولت و روز کارمند، هیات رئیسه واحد یزد به ریاست دکتر محمدر ضا دهقانی اشکذری و با حضور تعدادی از معاونان دانشگاه ، حجه الاسلام حسن زارع مسئول دفاتر نهاد رهبری در واحدهای دانشگاهی استان، دکتر محمدرضا رحیمی زارچی معاون توسعه مدیریت و منابع ، دکتر نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فن آوری ، دکتر احمد عبدالحسینی معاون دانشجوئی فرهنگی، دکتر ابوالفضل صادقیان معاون آموزش دانشگاه آزاد یزد، با کارکنان بخش های مختلف دانشگاه در مسجد شهید صدوقی این واحد، دیدار و گفت و گو کردند.

در این مراسم، دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند را به تمامی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی یزد تبریک گفت.

رئیس دانشگاه آزاد یزد، ضمن اشاره به دستاوردهای چشمگیر دانشگاه در مدت یکسال گذشته ، تاکنون مسئولیت وی در استان اظهار کرد: برگزاری این مراسم بهانه ای شد که از تلاش و زحمات صادقانه و بی وقفه کارمندان دانشگاه، حتی در روزهای تعطیل رسمی و تا پاسی از شب که باعث پیشرفت اهداف والای دانشگاه در بخش های مختلف پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی و سایر شده است، تشکر و قدردانی کنیم، چرا که قطعاً بدون همدلی و همراهی شما عزیزان مجموعه استانی دانشگاه آژاد یزد قادر نبودیم موقعیت و جایگاه خود را حفظ کنیم و این جایگاه کنونی دانشگاه در استان و کشور، مدیون همین همکاری و زحمات ارزنده خانوادهبزرگ دانشگاه آزاد یزد بوده است.

رئیس دانشگاه، با اشاره به ظرفیت ها و توانمدیهای بالای دانشگاه آزاد اسلامی یزد، حضور موثر و نقش آفرین کارکنان مجموعه را در برنامه ریزی های دانشگاه را ضروری دانست و افزود: کارمندان از اصلی ترین سرمایه های دانشگاهی محسوب می شوند و ما تلاش می کنیم در تصمیم گیری ها و جهت گیری های دانشگاه از نظرات و پیشنهادات سازنده کارکنان استفاده کنیم.

دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه، بیان کرد: امیدوارم در کنار شما عزیزان قشر فرهیخته و زحمتکش دانشگاه، بتوانیم همچون گذشته مراحل سیر تکامل و پیشرفت این خانواده بزرگ دانشگاهی استان را صادقانه هموار کنیم و همچون شهدا، نام نیکویی از خود به جا بگذاریم.

گفتنی است در این مراسم هریک از معاونان بخش های مختلف دانشگاه آزاد یزد، ضمن تبریک روز کارمند و تشکر از زحمات و تعامل و همکاری کارکنان مجموعه، به ارائه گزارش عملکرد یکساله مدیریت تحت امر خود و اقدامات این واحد دانشگاهی پرداختند .

همچونین در این نشست صمیمانه دانشگاهی، پیشنهاد برگزاری هفتگی میز خدمت هیات رئیسه دانشگاه آزاد یزد در مسجد دانشگاه عنوان و قرار شد هریک از معاونان حوزه های مختلف واحد یزد، به صورت برنامه هفتگی با اطلاع رسانی لازم ، در این محل به مدت یکساعت جوابگوی مشکلات و درخواست های اساتید، کارمندان و دانشجویان گرامی باشند.

قرائت زیارت عاشورا و پخش کلیپ یادبود کارکنان و اساتید فوت شده دانشگاه از دیگر برنامه های گرامیداشت روز کارمند در واحد یزد بود که در پایان مراسم همگی میهمان سفره حضرت سید الشهدا ع بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *