مسئول قرارگاه جهادی علم الهدی گفت:

حضور دانشجویان جهادگر دانشگاه میبد در منطقه هادی آباد شهرستان خاتم

لینک کوتاه
جهادگران فاطمی

مسئول قرارگاه جهادی علم الهدی گفت: اردوی جهادی ما به مدت یک هفته در منطقه هادی آباد شهرستان خاتم با حضور ۶۸ نفر در حال برگزاری می‌باشد.

به گزارش طلوع یزد،حسین رعیت ابراهیم آبادی افزود : شاکله اصلی این گروه را دانشجویان دانشگاه های میبد تشکیل می‌دهند. که از۶۸ نفر جهادگر ۳۶ نفر خانم و ۳۲ نفر نیز دانشجویان آقا هستند البته تعدادی از جهادگران دانش آموزان نیز در این اردو مارا همراهی می‌کنند.
وی در مورد عمده فعالیت ها نیز اضافه کرد: وظیفه هر کدام از دانشجویان به تفکیک مشخص و در پنج کارگروه تقسیم شده ؛دانشگاه پرستاری: پایش سلامت ، دانشگاه میبد: عمرانی و فرهنگی ، دانشکده علوم قرآنی: آحکام و فرهنگی.دانشکده فنی خواهران: آموزش اشتغال و کارآفرینی می‌باشد.
این جهادگر بسیجی عنوان کرد : بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی در بحث خدمات رسانی و محرومیت زدایی یک هدف را دنبال میکنند که ما دانشجویان دانشگاه های سراسر شهرستان میبد بر این باوریم که تنها با کار جهادی می‌شود بسیاری از گره ها و مشکلات کشور و مناطق محروم را باز و رفع کرد.
مهدی جعفری مسئول کارگروه مشاوره تخصصی روانشناسی که در این گفت و گو شرکت کرده بود گفت: ۱۰ نفر از بهترین متخصصان روانشناسی استان را تحت عنوان کارگروه مشاوران رضوی به شهرستان خاتم و مروست دعوت کردیم تا در شاخه های مختلف از جمله سبک زندگی ، مشاوره فردی، کودک ، طلاق ، اعتیاد و… جلساتی را برگزار کنند.

وی در ادامه افزود : منطقه هادی آباد هرات منطقه کم برخورداری هست و نگاه ویژه مسئولان را میطلبد بچه های جهادی ما در این چند روز فعالیت های چشم گیری انجام دادند که از جمله آنها میتوان ساخت کامل تعدادی حمام و سرویس بهداشتی عنوان کرد.

جعفری اضافه کرد: با پولی که از طرف خیرین جمع آوری شد یک ماشین کاشی از کارخانه کاشی خریداری کردیم از قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی استان نیز خودرو برای تسریع در روند کار تحویل گرفتیم.

این جهادگر بسیجی عنوان کرد: یکی از اهداف ما ایجاد گفتمان جهادی بین آحاد جامعه هست کما اینکه هم اکنون در حین انجام کار خانواده ها نیز ضمن فراهم آوردن مصالح، خود نیز پا به پای بچه های جهادی فعالیت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *