همایش آموزشی ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

لینک کوتاه

همایش آموزشی ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تاریخ 2 شهریور ماه 1401 و در  محل هتل ارگ استان یزد برگزار گردید.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد،محمد حسن زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد بیان کرد: این همایش با حضور 13 شرکت تولید کننده از 8  استان کشور برگزار گردید که در این بین 5 شرکت دانش بنیان بودند.

زارعیان افزود: با توجه به این که مهمترین رسالت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تامین و تدارک انواع نهاده های کشاورزی از جمله کودهای کشاورزی می باشد در این راستا بیست و دومین همایش آموزشی،ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در کشور با هدف اجرای طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و حمایت از تولید کنندگان داخلی با حضور پر شور مسئولین جهاد کشاورزی، کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و کشاورزان برگزار گردید.

مهندس زارعیان اضافه نمود: حمایت از تولیدکنندگان دانش‌بنیان کود شیمیایی از مهمترین سیاست‌های دولت جدید و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است و برای حمایت از این واحدها، فراخوان شناسایی شرکت‌های تولیدکننده دانش‌بنیان در زمینه تولیدکود و فرآورده‌های کودی صادر گردیده است.

مهندس زارعیان ادامه داد: از اهداف دیگر این همایش ها معرفی ظرفیت کشور در تولید و خودکفایی کودهای کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان دانش‌بنیان داخلی، قرار گرفتن کودهای زیستی و آلی استاندارد و با کیفیت در سبد کودی کشاورزان، حذف دست دلالان و واسطه‌ها و توزیع مستقیم کود توسط تولیدکننده برای مصرف‌کننده و یا کشاورز از طرف شبکه کارگزاری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *