مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد:

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی

لینک کوتاه

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش “قدم قدم تا آزادی” ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای سومین سال متوالی در استان یزد خبر داد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در این خصوص گفت : این پویش برای سومین سال متوالی و به مناسبت ماه صفر و اربعین حسینی، با منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد و نیکوکاران و هیئت های عزاداری استان میتوانند کمک‌های خود را جهت مشارکت در این پویش به ستاد دیه استان یزد اهدا نمایند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: با اجرای پویش ” هر هیئت آزادی یک زندانی ” در ماه محرم با جذب مبلغ ۸ میلیارد ریال از نیکوکاران و هیئت های مذهبی تعداد ۱۲ محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند .

عظیمی ضمن تقدیر از حمایت صدا و سیمای مرکز استان یزد به دلیل پخش برنامه ی”نذری ماندگار” و پوشش پویش هرهیئت آزادی یک زندانی گفت: در نظر داریم تا تیزرها و کلیپ های ساخته شده در خصوص پویش قدم قدم تا آزادی را از طریق شبکه استانی یزد پخش تا مردم دارالعباده بتوانند مانند پویش های دیگر کمک های خود ا به این ستاد اهدا نمایند .

این مقام مسئول از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ، بنر های این طرح در فضای شهر و مسیر های پر تردد نصب خواهد گردید .

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در تلاشیم تا با اجرای این پویش زمینه آزادی بسیاری از محکومین مالی جرائم غیر عمدی که تنها به دلیل عدم توان در پرداخت بدهی در زندانهای استان به سر میبرند را در این ماه طی برگزاری آیینی آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *