مدارس بستر مناسبی برای فعالیت های ورزشی/استفاده از فضاهای مناسب مجموعه های دولتی برای فعالیت ورزشی شهروندان

لینک کوتاه
حیدری

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از برخی مدارس گفت: سرانه های ورزشی در سطح شهر یزد بسیار پایین است و یکی از دغدغه های شورای اسلامی شهر و مطالبات جدی مردم است.

به گزارش طلوع یزد، حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: با توجه به این موضوع، یکی از راهکار ها استفاده از فضاهای مناسب مجموعه های دولتی از جمله مدارس سطح شهر است.

به گفته وی فضای مدارس در ساعات تعطیلی دانش آموزان و شیفت بعد از ظهر میتواند بستر مناسبی برای ورزش شهروندان باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در گام اول تصمیم گرفته شد به صورت آزمایشی در هر منطقه ی شهرداری، یک مدرسه توسط آموزش و پرورش انتخاب شود و با بازدید و تایید اعضای کمیسیون فرهنگی آماده سازی شود.

حجت الاسلام حیدری افزود: در این مرحله ۱۴ مدرسه انتخاب شد و با بازدید میدانی که صورت گرفت قرار شد در فاز اول، مدارس داری پتانسیل انتخاب و تفاهمی بین شهرداری و آموزش پرورش نوشته شود.

بر اساس تفاهم نامه مدرسه در ساعات تعطیلی دانش آموزان در اختیار شهرداری قرار بگیرد همچنین شهرداری در تأمین وسایل مورد نیاز و مناسب سازی مدرسه همکاری لازم را داشته باشد تا مدارس برای محیط ورزشی شهروندان آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *