مدیر استاندارد یزددرهفته دولت خبرداد:

رشد 40درصدی اظهارنامه های صادراتی

لینک کوتاه
زارع بنادکوکی

مدیرکل استاندارد یزدگفت:صدوراظهارنامه های صادراتی ازابتدای امسال تا هفته دولت، چهل در صد رشد داشته است.

به گزارش طلوع یزد،محمد رضازارع بنادکوکی افزود :از ابتدای امسال تا هفته دولت 579فقره اظهارنامه صادراتی و وارداتی توسط اداره امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد استان یزد، به ثبت رسیده است .
این مسئول ادامه داد: طی این مدت 375 فقره اظهار نامه صادراتی ثبت شده است واین درحالی است که در مدت مشابه پارسال تنها صدور 265 فقره اظهار نامه صادراتی را شاهد بوده ایم واین به معنای رشد چهل درصد در این محوراز کار است.
وی تاکید کرد: از 375 فقره اظهار نامه های صادراتی ثبت شده305 مورد مربوط به تعیین ماهیت و 70مورد مابقی رااظهارنامه های مشمول استاندارد اجباری تشکیل داده است.
محمد رضا زارع بنادکوکی که در نشست بررسی عملکرد حوزه صادرات و واردات در هفته دولت سخن می گفت ادامه داد:طی این مدت 204 اظهارنامه وارداتی ثبت شده است که بیشترین اظهار نامه های وارداتی با مجموع 167 فقره مربوط به حوزه های صنایع ساختمان، شیمیایی،نساجی و برق می باشد که حوزه های غذایی،سلولزی ومکانیک در مرتبه های بعدی قرار دارند.
مدیر کل استاندارد استان یزد در پایان گفت: کاشی، شیرخشک، پسته، کشمش و شکرسفید عمده محصولات صادرات اجباری طی این مدت و مواردی مانند رنگ، مواد پلیمری، کود، نخ، کاغذ، شمش فولادی، فرآورده های غذایی و شیمیایی نیزجهت صادرات تعیین ماهیت شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *