پیکر عضو سابق شورای اسلامی شهر یزد تشییع شد

لینک کوتاه

پیکر محمدرضا قمی عضو سابق شورای اسلامی شهر یزد روز جمعه با حضور استاندار، مردم و مسئولان از محل پارک علم و فناوری تا گلزار شهدای خلدبرین تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش طلوع یزد، مردم و مسئولان یزد با حضور در این مراسم یاد و خاطره مرحوم قمی را گرامی داشته و قدردانی و سپاس خود را از تلاش‌های صادقانه وی در شورای اسلامی شهر یزد ابراز داشتند.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، رییس شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی یزد در پیام‌های جداگانه درگذشته نامبرده را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت آیت الله محمد رضا ناصری آمده است: درگذشت مرحوم حمیدرضا قمی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد را به دوستان، آشنایان و خانواده داغدار ایشان و به عموم مردم شریف دارالعباده یزد تسلیت گفته و از درگاه خدواند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه و برای بستگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

در پیام رئیس شورای اسلامی شهر یزدامده است: بی تردید آشنایان با این عزیز سفر کرده پاکی، صداقت، خلوص، سخت‌کوشی و خستگی‌ ناپذیری ایشان را تصدیق می نمایند و تلاش های مخلصانه وی هرگز از حافظه تاریخی مردم شهر یزد پاک نخواهد شد از درگاه خداوند متعال غفران الهی و برای بازماندگان‌شان صبر جزیل آرزومندم.

 

حمید رضا قمی عضو سابق شورای شهر یزد چندی قبل به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان شهدای محراب یزد منتقل و پس از آن برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید چمران تهران منتقل شد و چهارشنبه شب خبر درگذشت نامبرده در فضای مجازی منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *