اولین گوشی مقاوم جهان که به هدفون TWS داخلی مجهز شده است

لینک کوتاه
هدفون TWS

تولید کننده گوشی‌های هوشمند Ulefone به تازگی اولین گوشی هوشمند مقاوم جهان با هدفون TWS داخلی را معرفی کرده است. ین دستگاه که Armor 15 نام دارد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی اچ دی پلاس است که از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

تولید کننده گوشی‌های هوشمند Ulefone به تازگی اولین گوشی هوشمند مقاوم جهان با هدفون TWS داخلی را معرفی کرده است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از فرارو، این دستگاه که Armor 15 نام دارد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی اچ دی پلاس است که از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به تراشه Helio G35 مدیاتک، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و از آخرین سیستم عامل اندروید ۱۲ و NFC پشتیبانی می‌کند.

برجسته‌ترین ویژگی Armor 15 هدفون داخلی آن است که در بالای دستگاه قرار گرفته است. بری استفاده از هدفون ها، کافی است آن‌ها را از گوشی جدا کرده و به گوش خود متصل کنید. آن‌ها فورا با گوشی شما ارتباط برقرار خواهند کرد. این هدفون از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و تقریباً با تمام گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها سازگار است.

این گوشی هوشمند دو بلندگو در جلو، بلندگوی هوشمند PA (استریو) و حداکثر توان ۲ وات را ارائه می‌دهد. پنل پشتی این دستگاه به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی و پنل جلویی به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. برخورداری از استاندارد IP68/69K و MIL-STD-810G گوشی Armor 15 را به یک دستگاه ضد آب، گرد و غبار و ضربه تبدیل می‌کند. همچنین لبه‌های قوی و برجسته‌تر Ulefone Armor 15 نسبت به مدل‌های قبلی، آن را به یک گوشی سخت و قدرتمند تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *