تمدید ثبت نام پذیرش در دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته بدون کنکور نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی تا سه شنبه هشتم شهریور

لینک کوتاه

رئيس دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر فردا،از تمديد ثبت‌نام پذیرش در دوره هاي کارداني و کارشناسي حرفه‌ای ناپيوسته بدون كنكور نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی فرهنگ و هنر فردا مهر ماه سال 1401 تا سه شنبه هشتم شهريور ماه از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، دکتر حمیدرضا معتمدزاده با اعلام این خبر افزود:به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (1401/06/04) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز سه­ شنبه مورخ 1401/06/08 نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای پذیرش دوره مذکور و اصلاحات مندرج دراطلاعیه‌ مورخ 1401/05/31و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این پذیرش اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

وی افزود:دانشگاه علمی – کاربردی فرهنگ و هنر فردا به عنوان تنها دانشگاه مهارتی تخصصی فرهنگ و هنر در استان یزد در مقطع کاردانی در رشته های عکاسی، موسیقی، بازیگری، سینما و فیلمسازی، گریم، معماری داخلی، روابط عمومی، امور فرهنگی، مترجمی انگلیسی، گردشگری، هتلداری، تربیت مربی کودک و نوجوان، طراحی لباس و طلا و جواهر بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
وی ادامه داد:
دانشگاه در مقطع کارشناسی حرفه ای ناپیوسته در رشته های عکاسی، بازیگری، سینما-کارگردانی، موسیقی-آهنگسازی، معماری-طراحی محیط داخلی، گریم-چهره پردازی، روابط عمومی، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت گردشگری و مربی هنر کودک بدون کنکور ثبت نام می نماید.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا همچنین از شرایط و تسهیلات ویژه این دانشگاه خبر داد و گفت:
مدرک مورد تایید وزارت علوم، بدون نیاز به شرکت در کنکور، بهره گیری از اساتید مجرب به همراه آموزش مهارت محور، کمترین شهریه دانشگاهی به همراه تقسیط، برگزاری کلاس‌ها در بعدازظهرها ویژه شاغلین، تنوع و تخصصی بودن رشته ها، بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی، بدون محدودیت سنی و تکریم دانشجو از شرایط ویژه دانشگاه است و نیز تاکید نمود که مدرک دانشگاه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قابل ترجمه است.
دکتر معتمدزاده در پایان گفت: متقاضیان می توانند جهت مشاوره و ثبت نام تلفنی با شماره های 09135201412 و
035-36212016-19
تماس ویا به سایت سازمان سنجش به نشانی
www.sanjesh.org
و وبسایت دانشگاه به آدرس
www.acuyazd.ir
مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *