بررسی عملکرد و مشکلات حوزه معاونت خدمات شهری و حوزه خدمات مناطق پنج گانه در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان

لینک کوتاه
زارع

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون با اشاره به اینکه کمیسیون خدمات شهری بطور جدی پیگیر موارد و مشکلات مربوط به سازمان آتش‌نشانی، پسماند، آرامستانها، محیط زیست، سیما و منظر خواهد بود گفت: اولین و مهم ترین وظیفه شهرداری، خدمات شهری است و کمیسیون خدمات شهری و م...

به گزارش طلوع یزد،فاطمه زارع در خصوص محتوای راهبرد ها گفت: راهبرد ها دربرگیرنده خدمات عمومی و ایمنی، تامین ایمنی شهر یزد در برابر سوانح طبیعی و غیر طبیعی، بهینه سازی مدیریت پسماند ها اعم از خانگی، تجاری ، بیمارستانی، نخاله های ساختمانی، تلاش در کاهش آلودگی های زیست محیطی شهر، بکار گیری روش های مطلوب و کارآمد پاکسازی معابر، پردازش و دفع مطلوب زباله ها و بازیافت آن ها، هماهنگی با سازمان های ذیربط در بهینه سازی استفاده از آب و پساب، است که این مسائل با اولویت در کمیسیون پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد افزود: از برنامه های این کمیسیون نیز، برنامه ریزی برای ایمن سازی شهر در مقابل حوادث غیر مترقبه همچون آتش سوزی، زلزله و سیل، تدارک امکانات لازم برای واکنش اضطراری و مدیریت بحران، حفاظت، توسعه و ساماندهی باغ ها، پارک های شهری، بوستان ها، فضای سبز و تقویت ریه های تنفسی یزد، جذب مشارکت عمومی برای ارتقا کیفیت زندگی و ایجاد زمینه های مشارکت شهروندان در اداره امور مرتبط با خدمات شهری در سطح شهر، ساماندهی و اداره امور متوفیان، ارائه خدمات بهینه به شهروندان، آموزش شهروندی در تمام زمینه های امور خدمات شهری،انتقال صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج از شهر و ساماندهی قنوات‌ خواهد بود.

زارع در پایان گفت: همچنین کمیسیون خدمات شهری موارد مربوط به نیازهای سازمان آتش‌نشانی، پسماند، آرامستانها، سیما و منظر و محیط زیست و حوزه های خدمات مناطق پنجگانه شهرداری را بصورت ویژه پیگیری خواهد کرد و امیدواریم با تخصیص بودجه مناسب به مناطق و سازمان ها و رفع ت، شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *