کسب رتبه نخست مخابرات یزد در ارزیابی نورونتا

لینک کوتاه

مخابرات منطقه یزد با کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی شاخص های سرویس نورونتا، حائز رتبه نخست کشوری در بین مناطق شرکت مخابرات ایران شد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، در حاشیه نشست میز تجاری منطقه، از سوی رئیس هیات مدیره شرکت ژرف نگر، مجری شبکه نورونتا از مدیر مخابرات منطقه یزد قدردانی شد.

حمید یزدانی رئیس هیات مدیره شرکت ژرف نگر که از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشت، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در توسعه پورت و پهنای باند سرویس نورونتا برای منطقه یزد و کل کشور از سال 1396، از عملکرد و همکاری تیمی متخصصان مخابرات در حوزه های فنی و تجاری، برای پشتیبانی و ارائه خدمات بهینه به مشتریان سپاسگزاری و همچنین از نماینده پشتیبانی و نگهداری شبکه نورونتا شرکت ژرف نگر، مجید جهانبانی نیز تقدیر شد.
در ادامه مدیر مخابرات نیز ضمن قدردانی از تلاش و تعامل همکاران مخابرات در بخش های مختلف، اظهار داشت: انتظار می رود عملکرد منطقه یزد در آینده نیز با توجه به قابلیت های کمی و کیفی ارتباطات شبکه استان برای قرارگیری سایت های پشتیبان، رشد مناسبی داشته باشد.

گفتنی است میز تجاری مخابرات منطقه یزد، هر دو هفته یکبار با هدف تسریع در پیگیری درخواست های مشتریان تجاری (ادارات دولتی، سازمان ها، کارخانه ها و شرکت های خصوصی) با حضور مدیر مخابرات منطقه و همکاران معاونت شبکه، مدیریت تجاری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *