پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت روز پزشک؛

روز پزشک یادآور ازخودگذشتگی و رشادت پزشکان در دوران کرونا

لینک کوتاه
سیفی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی صحن شورا روز پزشک را گرامیداشت و گفت: یکم شهریورماه سالروز میلاد دانشمند بزرگ و طبیب نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا که روز پزشک نامگذاری شده است را به یکایک اعضای زحمتکش و خدوم جامعه پزشکی شهر یزد صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

به گزارشطلوع یزد، سیفی اظهار داشت: امسال روز پزشک یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های پزشکان متعهدی است که در کارزار مبارزه‌ی مداوم و نفس گیر با کرونا خدمت پوشیدند و تلاش کردند تندرستی را برای آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا به ارمغان آوردند و در این راه سخت و طولانی از هیچ مجاهدتی دریغ نمی‌ورزند.

وی افزود: اکنون موفقیت و دستاوردهای کشور در علم پزشکی و رسیدن به خود کفایی در برخی از بخش‌های درمانی مرهون و مدیون تلاش های شبانه روزی و صادقانه پزشکان است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد درخصوص قطب گردشگری سلامت کشور گفت: شهر یزد با بهره گیری از ظرفیت های مناسب بهداشتی و درمانی و همچنین با برخورداری از پزشکان و متخصصان باتجربه به عنوان قطب گردشگری در راستای سلامت معرفی شده است که برای شهر دارالعباده باعث افتخار و خوشحالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *