تقدیر وتشکر خانه مطبوعات یزد از همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

لینک کوتاه
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

خانه مطبوعات یزد در آستانه هفته دولت و روز کارمند ضمن دیدار با احسان عابدی از همکاری دلسوزانه سه کارمند معاونت فرهنگی ورسانه که بیشترین ارتباط را با اصحاب رسانه استان داشته اند تقدیر کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،دراین دیدار که در دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، امین سامعی سرپرست خانه مطبوعات یزد گفت: در آستانه هفته دولت که با نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین شده و همچنین چهارم شهریور روز کارمند برآن شدیم تا ضمن دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بیان دیدگاه ها و نظرات خود از سه کارمند معاونت فرهنگی و رسانه این اداره کل تقدیر کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات ارزنده اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات تصریح کرد: خانه مطبوعات، پشتوانه فکری و اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه رسانه ای بوده و هست و در سالهای گذشته جشنواره ها و برنامه های خوبی در حوزه رسانه انجام شده و به فضل الهی در سال جاری نیز برنامه ریزی لازم جهت ایجاد نشاط، رشد و تعالی فضای رسانه‌ای استان صورت گرفته است و همچنین نیز برنامه های خوبی تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به گزارش مدیر و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در برنامه های اجرا شده در این دوره اظهار داشت :درتلاشیم که با همکاری و همراهی دستگاه های استانی، محلی را در خور شان اصحاب رسانه جهت انسجام ویکپارچگی آنها و همچنین اسقرار دائم آنها فراهم کنیم .

در پایان این دیدار از احمد شبانی رئیس گروه فرهنگی ورسانه ،محمد رضا احمدیان کارشناس امورآگهی ها و حافظه رادمهرکارشناس مطبوعات که بیشترین ارتباط کاری را با اصحاب رسانه استان داشته اند تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *