کشف چک پول های تقلبی در بهاباد

لینک کوتاه
کشف چک پول های تقلبی در بهاباد

فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد گفت: ماموران از یک خانم 44 قطعه چك پول 500 هزار ريالي را كشف و متهم را به همراه چك پول‌هاي جعلي به مرجع قضائي معرفي کردند.

به گزارش طلوع یزد، سرگرد «حبیب عباسی» گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حمل چک پول جعلی توسط یک خانم در شهرستان بهاباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: فرد کلاهبردار با تلاش و هوشیاری ماموران در یکی از بانک های شهرستان بهاباد شناسائی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد اظهار داشت: ماموران از این خانم 44 قطعه چک پول 500 هزار ریالی را کشف کردند و متهم به همراه چک پول‌های جعلی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در خاتمه از شهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در هنگام دریافت اسکناس و چک پول به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری متخلفان و مجرمان اقدامات لازم به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *