مدیر کلینیک کسب و کار استان یزد عنوان کرد:

مشاوره رایگان به ۱۲ واحد صنعتی متقاضی در هفته حمایت از صنایع کوچک

لینک کوتاه

مدیر کلینیک کسب و کار استان یزد گفت: کلینیک کسب و کار استان یزد با برگزاری کلینیک سیار مشاوره در روز ۲۶ مرداد ماه بنا بر تقاضای صاحبان صنایع استان، ۱۲ مورد مشاوره رایگان را به این واحدها ارائه کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، سعید رحیمی مدیر کلینیک کسب و کار استان یزد با اشاره به طرح کلینیک سیار مشاوره صنعت به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: کلینیک کسب و کار استان یزد با برگزاری کلینیک سیار مشاوره در روز ۲۶ مرداد ماه بنا بر تقاضای صاحبان صنایع استان، ۱۲ مورد مشاوره رایگان را به این واحدها ارائه کرد.

 

رحیمی افزود:در این طرح، این واحدهای صنعتی که در حوزه های مختلفی اعم از تولید فرآورده های کنجدی، پلاستیک، صنایع غذایی، کارتن سازی، تابلو برق، خشکبار و حتی گردشگری فعالیت داشتند، در زمینه های بازاریابی و فروش، راه اندازی کسب و کار صنعتی، توسعه نظام مدیریت، و تامین مالی بیش از ۶ ساعت مشاوره دریافت کردند.

مدیر کلینیک کسب و کار یزد اذعان کرد: برای هر یک از جلسات مشاوره در کلینیک سیار، یک فرم شناسنامه وضعیتی واحد تکمیل و تدوین شده است و اثربخشی مشاوره ها توسط کارشناسان این کلینیک پیگیری می شود.

رحیمی تصریح کرد: کلینیک کسب و کار استان یزد از مجموعه های وابسته به شرکت شرهکهای صنعتی استان یزد است که بر اساس برنامه معین، می تواند در قالب ۱۲ گروه و بیش از ۳۰ عنوان مختلف حوزه صنعت، مشاوره های تخصصی را به واحدهای صنعتی متقاضی با توجه به ظرفیت مشاورین عضو ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *