جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهدای دهم فروردین هواشناسی استان یزد

لینک کوتاه
پایگاه شهدای دهم فروردین

این جلسه که با حضور جناب سرهنگ عابدی فرمانده بسیج حوزه شهدای اداری کارکنان یزد و همراهان ایشان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد .

به گزارش طلوع یزد،در ابتدای این جلسه رضا برهانی مدیر کل هواشناسی استان ضمن خیر مقدم در باب اهمیت بسیج و بسیجی مطالبی را بیان نمودند و دیگر همکاران نیز نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کردند.

در ادامه جناب سرهنگ شیر محمدی و آقای بلوکی از بسیج ادرات از زحمات هواشناسی استان در زمینه پیش بینی و اطلاع رسانی در سیل اخیر تشکر کرده وآن را نمونه بارز یک کار بسیجی دانستند.

فرمانده بسیج حوزه شهدای ادارات ضمن توضیح کامل خدمات بسیج در اقشار مختلف جامعه اهم برنامه های اجرایی توسط پایگاه های ادارت را بیان نموده و مقرر گردید لیست جدید اعضای شورای پایگاه تعیین و اعلام شود.

در پایان از زحمات آقای رشیدی فرمانده سابق پایگاه بسیج هواشناسی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تقدیر و آقای رضا برهانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهدای دهم فروردین هواشناسی استان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *