اهدا ۶۰۰ سبد جهیزیه ایرانی در اردکان توسط بسیج سازندگی

لینک کوتاه
بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اردکان گفت: دختران هفت خانواده نیازمند در شهرستان اردکان در این هفته از سوی بسیج سازندگی ۷ سبد کامل جهیزیه با برند ایرانی هدیه می‌گیرند.

به گزارش طلوع یزد، مهدی نامزد افزود: از سال ۱۳۹۶ که اهدا جهیزیه را آغاز کردیم تاکنون ۶۰۰ سبد کامل جهیزیه به نوعروسان و دختران دم بخت هدیه دادیم که اگر همت گروه های جهادی ، خیرین و برخی از صنایع شهرستان اردکان نبود این مهم میسر نخواهد شد.
وی در ادامه اضافه کرد: آذر ماه سال گذشته بود که با همت خیرین به تمام دختران دم بخت و‌ نوعروسان تحت پوشش بهزیستی،کمیته امداد و خانواده های زندانیان ساکن در شهرستان اردکان جهیزیه کاملا ایرانی اهدا کردیم تا دغدغه ای برای شروع زندگی ساده و سالم خود نداشته باشند .
مسئول بسیج سازندگی اردکان عنوان کرد: سعی ما در بسیج سازندگی ریل گذاری و ایجاد گفتمان برای کمک رسانی بود، به طوری که وقتی به کارخانجات سر می‌زدیم روی خوش نشان میدادند و این اتفاق موجب شد هر دوماه یک بار اهدا جهیزیه داشته باشیم، البته در سال جاری به خانواده هایی تعلق میگیرد که نیازمند هستند اما تحت پوشش هیچ یک از مراکز نبودند و صرفا توسط موسسات خیریه و گروه های جهادی شناسایی شدند.
مهدی نامزد گفت: اقلام جهیزیه شامل یخچال؛گاز؛ماشین لباس شویی، فرش، سرویس خواب ، سرویس آشپزخانه برای پخت و پز ، اتو، پلوپز، جارو برقی،چایی ساز،پنکه و … می‌باشد که سعی کردیم برای شروع یک زندگی کافی باشد.
وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما در بسیج سازندگی اردکان رفع محرومیت است به گونه ای که در هیچ خانه ای دغدغه ای به اسم جهیزیه نباشد.
نامزد افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ساخت و‌تعمیر منزل محروم، ویزیت رایگان ، پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم ، ایجاد اشتغال با پرداخت وام و تشکیل کلاس آموزشی برای افراد جویای کار و نیازمند از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی در شهرستان اردکان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *