به بهانه روز پزشک؛

ویزیت رایگان ۶۰۰۰ بیمار توسط پزشکان جهادگر یزدی

لینک کوتاه

از ابتدای امسال تاکنون پزشکان جهادگر یزدی در تخصص های گوناگون به شش هزار بیمار نیازمند خدمت رسانی کردند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد؛ فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت روز پزشک گفت: در استان یزد ۱۲۰۰ پزشک متخصص و عمومی به عنوان جهادگر مشغول به خدمت رسانی هستند که باوجود مشغله فراوان در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار و همچنین استان های محروم حضور پیدا میکنند .

علی اصغر سلمانی افزود: ارتباط خوب بسیج سازندگی، بسیج جامعه پزشکی و گروه های جهادی موجب شد تا در زمان برگزاری اردوهای جهادی حتما یک یا چند پزشک در اردو حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: اردیبهشت ماه سال جاری غریب به ۴۰۰ پزشک در سراسر استان با حضور در رزمایش جهادگران فاطمی فعالیت شایان ذکری داشتند، که حضور 50پزشک متخصص به مدت سه روز در شهرستان های مروست و خاتم گواه این نکته هست.
مسئول بسیج سازندگی استان یزد در مورد تخصص ها نیز گفت: قلب، ارتوپد، چشم پزشکی، داخلی، دندانپزشکی ، مامایی و زنان، مشاوره و‌… از مهمترین تخصص هایی هست که پزشکان جهادگر در آن با بسیج سازندگی همکاری می‌کنند.

سلمانی خاطر نشان کرد: حضور در مناطق محروم  سیستان و بلوچستان، هرمزگان،کرمان، جهت ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان از دیگر فعالیت های پزشکان جهادی محسوب میشود..
وی در پایان افزود: بسیاری از پزشکانی که به عنوان جهادگر فعالیت میکنند در بیمارستان های محل فعالیت خود و در مطب به دلیل حضور زیاد بیماران  وقت آزاد ندارند، اما گاهی روزهای تعطیل و غیر تعطیل اعلام آمادگی میکنند تا در مناطق کم برخوردار حاشیه ای شهر یزد و مناطق محروم دیگر استان ها حضور پیدا کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *