متهمان پرونده 350 میلیاردی دستگیر شدند

لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان گفت: متهمانی که به بهانه پرداخت سود بالا از 700 نفر 350 میلیارد ریال دریافت کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش طلوع یزد، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره جزییات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر عدم اجرای تعهدات یک شرکت سرمایه گذاری در پرداخت سود چند برابری به آنها؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم در شهر یزد با ایجاد یک شرکت سرمایه گذاری مبالغی را از شهروندان اخذ و وعده سود 2 الی 3 برابری را به آنها داده و زمانی که نتوانسته به تعهدات خود عمل کند از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با توجه به گذشت زمان تعداد شاکیان این پرونده به 700 نفر در شهرهای یزد و مشهد رسید کارآگاهان زبده پلیس امنیت اقتصادی استان موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.
این مقام ارشد پلیس افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و طی 2 عملیات، متهم و همدستش که نماینده او در “خراسان رضوی” بود را دستگیر کردند.
سردار بهدانی فرد افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به دریافت مبلغ 350 میلیارد ریال از مالباختگان و خرید ارز دیجیتال اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
رئیس پلیس استان یزد در خاتمه با بیان اینکه با دستور مقام قضائی تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد یادآور شد: افراد برای سرمایه گذاری نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین مواردی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *