برگزاری طرح قرآنی بشری در یزد

لینک کوتاه

طرح بشری، دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان قرآن به مدت 6 روز در یزد درحال برگزاری می باشد.

به گزارش طلوع یزد، حسین دشتی مسوول امورقرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: این دوره از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مهد قرآن جواد الائمه یزد و موسسه حضرت معصومه (س) میبد از 29 مرداد در شهرستان میبد آغازوامروز دوشنبه31 مرداد آزمون آن در حال برگزاری می باشد .

وی با بیان اینکه طرح بشری، یک دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان برگزار شده است، افزود: اهداف این طرح، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزش، آموزش قابل فهم برای همه افراد جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده سازی آموزش قرائت قرآن می باشد.

دشتی با بیان اینکه این دوره تقریبا نزدیک به رایگان برگزار شده است، ادامه داد: ابراهیم کرمانی نژاد، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسان این دوره هستند.
لازم به ذکر است این دوره در شهرستان یزد با ثبت نام و استقبال نزدیک به 100 نفر همراه بوده که از روزسه شنبه 1 شهریوردردو نوبت صبح ساعت 8 الی 30/12 و عصرساعت 16 الی 20 آغاز و با آزمون روزپنج شنبه 3 شهریور پایان می یابد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *