مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از افتتاح روشنایی بلوار شهید قاسم سلیمانی شهرستان اشکذر در هفته دولت خبر داد

لینک کوتاه

به گزارش طلوع یزد، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در حاشیه بازدید از پروژه روشنایی بلوار شهید قاسم سلیمانی حدفاصل رستاق تا اشکذر به اهمیت روشنایی این بلوار در کاهش حوادث شهری و افزایش امنیت مردم اشاره کرد و گفت : 310 دستگاه چراغ ال ای دی 120 وات در این بلوار شریانی در مجموع با هزینه ای بالغ بر 100 هزار میلیون ریال نصب می شود.

وی اضافه کرد 4600 متر شبکه فشار متوسط هوایی ، سه دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت هر یک 25 کیلوولت آمپر ، و احداث 11 هزار متر شبکه زمینی دو طرفه نصب و احداث خواهد شد.این مسئول یاد آور شد هزینه اجرای شبکه فشار متوسط و شبکه زمینی در این طرح به ترتیب بالغ بر 30 و 26 هزار میلیون ریال برآورد می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: با تامین روشنایی این بلوار شریانی در شهرستان اشکذر ، شاهد افزایش امنیت تردد شبانه در منطقه و کاهش تصادف با وجود یکنواختی نور ال ای دی باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *