با افتتاح فضای ورزشی در روستای سورک؛

دغدغه ورزش مردم روستاهای بخش ندوشن مرتفع شد

لینک کوتاه
ورزشی

این زمین ورزشی با پیگیری‌های نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در روستای سورک بخش ندوشن افتتاح شد.

به گزارش طلوع یزد، اواسط خردادماه امسال دکتر جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن جهت نظارت میدانی و بررسی مشکلات مردم روستاهای بخش ندوشن به این منطقه سفر کرده و با حضور در روستاها علاوه بر نشست بررسی مسائل و مشکلات با اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار هر روستا در جمع مردم حضور یافته تا از دغدغه‌ها و مشکلات آنها باخبر شود و نسبت به رفع آنها اقدام کند.
با توجه به اینکه مردم شریف روستای سورک از روستاهای بخش ندوشن، اصلی‌ترین دغدغه خود را نبود فضای مناسب ورزشی اعلام کردند، مصوب گردید طی مهلت زمانی دو ماه نسبت به حل این مشکل اقدام گردد.
اکنون پس از گذشت دو ماه و نیم مصوبه مذکور با همت مسئولین اجرایی محقق گردیده و با افتتاح زمین ورزشی با پوشش چمن مصنوعی در روستای سورک، زین پس مردم این منطقه مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *