پیام تبریک سردار بهدانی فرد به مناسبت هفته دولت

لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان یزد در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش طلوع یزدبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است :
فرارسیدن هفته دولت که مقارن است با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر ، یادآور حماسه آفرینی مردانی است که خدمت به مردم بویژه اقشارضعیف را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرینی بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم محروم و مستضعف افزوده اند.
هفته نخست شهریورماه، به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
بی شک امروز تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی مسئولان و کارکنان دستگاه های استان تبریک عرض نموده . امیدوارم در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری های خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) همواره در کانون گرم خانواده موفق و مؤید باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *