ساخت ۱۰۰واحد مسکن محرومان در مثلث خدمت رسانی

لینک کوتاه

سازمان بسیج سازندگی ،کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای صاحب خانه شدن ۱۰۰ مددجوی یزدی تحت پوشش کمیته امداد مثلث طلایی تشکیل دادند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد با اشاره به لزوم همکاری دستگاه های اجرایی جهت ساخت مسکن محرومان گفت: امسال مثلثی با حضور سه ارگان و سازمان متشکل از اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بسیج سازندگی استان تشکیل شده تا گامی موثر برای تحقق ساخت خانه برای محرومان برداریم.

علی اصغر سلمانی افزود: ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن در سراسر کشور آغاز شده که در فاز نخست سهم استان یزد ۱۰۰ واحد میباشد.

وی در ادامه عنوان کرد: کار شناسایی و تشکیل پرونده محرومان بر عهده کمیته امداد امام خمینی می‌باشد که برای همه ۱۰۰ واحد تشکیل پرونده شده ، در فاز دوم نیز به محض تخصیص زمین و مجوز ساخت خانه برای محرومان از سوی دولت ،مجددا کار شناسایی و تشکیل پرونده انجام خواهد شد.

سلمانی در مورد روند تخصیص بودجه برای ساخت ۱۰۰ واحد نیز گفت: ۴۰ میلیون تومان وام بلاعوض برای فونداسیون ساختمان ها تعیین اعتبار شده که تاکنون ۹ واحد، فونداسیون آن به اتمام رسیده ،3 واحد نیز اسکلت زده شده و 1 واحد هم سقف آن به اتمام رسیده،و با توجه به تفاهم نامه با بانک سپه و رسالت 100میلیون تومان وام با سود 4درصد و 2 درصد نیز پرداخت خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد افزود: گروه های جهادی بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد درحال حاضر وظیفه ساخت این منازل را برعهده دارند که به لطف خدا مشارکت خوبی تاکنون داشتیم.

وی اضافه کرد: یکی از موانع ساخت در این شرایط سیمان بود که با رایزنی های انجام شده بنیاد علوی تامین آن را برعهده گرفته است.

سلمانی با اشاره به رسالت اصلی بسیج سازندگی گفت: محرومیت زدایی از اهداف اصلی بسیج سازندگی می‌باشد که به امید خدا این مهم با حضور جهادگران همیشه در صحنه و همکاری صادقانه ارگان ها و ادارات میسر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *