افزایش اعتبار برای تهیه ماشین آلات و تجهیزات ضروری در مواجه با بحران

لینک کوتاه
نیکونژاد

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: از ابتدای سال شاهد دو سیل مخرب در شهر یزد بودیم. برای پیشگیری از خسارت هر دو سیل اقدامات و راهکار هایی پیش بینی شد اما به دلیل حجم زیاد بارش ها، شهر با خسارت هایی در معابر، زیرساخت ها، ساختمان های مسکونی و مغازه های قدیمی مواجه شد.

به گزارش طلوع یزد، «محمد مهدی نیکونژاد» ضمن اعلام این خبر ادامه داد: در حادثه سیل اخیر، شهرداری و دستگاه های مربوطه برای خدمات رسانی با کمبود ماشین آلات و تجهیزات روبرو شدند و شهرداری از دیگر شهر های کشور درخصوص فراهم نمودن ماشین آلات و تجهیزات درخواست کمک کرد

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر یزد برای جبران کمبود ماشین آلات و تجهیزات در مواقع بحرانی قرار شد اعتبار تهیه ماشین آلات و تجهیزات را افزایش دهد.

عضو کمیسیون بودجه درباره افزایش اعتبار تجهیزات در مواجه با بحران گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶ میلیارد برای خرید ماشین آلات و تجهیزات مدیریت بحران اختصاص داده شده بود که باتوجه به تصمیماتی که در کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گرفته شد به ۲۱ میلیارد تومن افزایش دادیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، همچنین در خصوص احداث و مرمت سیل بند ها نیز که به دلیل سیل اخیر نیاز به تقویت و استحکام بخشی دارند تا درمقابل سیل های آینده تخریب نشوند، اعتبار از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۶ میلیارد و ۵۰۰ افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *