سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد:

صدور پروانه رایگان برای بازسازی ساختمان های آسیب دیده از سیل/تعویق تاریخ چک های مودیانی که بر اثر سیل اخیر خسارت دیده اند

لینک کوتاه
ناصر حیدری

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: صدور پروانه رایگان برای بازسازی ساختمان های آسیب دیده از سیل، در شورای اسلامی شهر یزد به تصویب رسید.

به گزارش طلوع یزدف حجت السلام حیدری ادامه داد: در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از سیل و کمک به نیروها و نهاد های مختلف در بازسازی ساختمان ها، پروانه برای بازسازی و نوسازی ساختمان های آسیب دیده از سیل با مصوبه شورا به صورت رایگان صادر می شود.

وی افزود: صدور مجوز به منظور کمک و مساعدت به تجدید بنای منازل مسکونی تخریب شده یا تائید ستاد مدیریت بحران شهرداری، نسبت به صدور پروانه ساختمانی حداکثر تا بنای 300 متر مربع، برای بازسازی و نوسازی همان ملک یا زمینی که دولت به عنوان جایگزین ملک آسیب دیده معرفی می کند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید ظرف 15 روز آینده با محوریت کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، لایحه تکمیل تر در راستای حمایت از آسیب دیدگان از سیل در بررسی و به صحن شورا ارسال شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد نیز در ادامه گفت: مهلت سه ماهه ای هم برای چک های مالکانی که ملک آن ها در سیل اخیر دچار خسارت شده است در شورای اسلامی شهر یزد به تصویب رسید.

حجت الاسلام حیدری افزود: با توجه به اینکه در سیل اخیر تعدادی از املاک تجاری و مسکونی در سطح شهر دچار خسارت شده است شهرداری یزد در جهت مساعدت به مالکیت واحد های تجاری و یا مسکونی که در سیل اخیر دچار حادثه شدند در خواست اخذ مهلت برای پرداخت بدهی به شهرداری را داد که درصورت بررسی و استعلام به همراه تاییدیه بازرسی، تاریخ چک هایی که سررسید آنها در ماه مرداد، شهریور و مهر سال جاری است به مدت سه ماه بدون در نظر گرفتن هزینه تاخیر، به تعویق بیافتد که به تصویب شورای اسلامی شهر یزد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *