سوگواره شعر عاشورایی در بهاباد برگزار شد

لینک کوتاه
شعر عاشورایی

سوگواره شعر عاشورایی به مناسبت ایام محرم با همکاری ادارات شهرستان بهاباد در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ، همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سوگواره ی شعر “اشک عطش” در محل فضای باز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد برگزار شد.
در این محفل ادبی که باحضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛امام جمعه؛ فرماندار؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر؛ شهردار؛ مدیران شهرستان و جمعی از شاعران استان و شهرستان بهاباد برگزار شد، شاعران به شعر خوانی اشعار خود با موضوع مصائب سیدالشهداء پرداختند.
محمد مهدی دانش ،شاعر نوجوان عضو کانون و فریماه کاظمیان شاعر جوان و عضو ارشد مرکز بهاباد نیز در این محفل به خوانش اشعار خود پرداختند.
از دیگر برنامه های این سوگواره می توان به اجرای پامنبری توسط پیشکسوتان نوحه خوان شهرستان؛ رونمایی از کتاب راهکارهای صیانت از فضای مجازی توسط نویسنده بهابادی، آقای خدادادی؛ تجلیل از خبرنگاران شهرستان و…. اشاره کرد.
این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کتابخانه های عمومی، بسیج هنرمندان و اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *