کارگاههای کانون ادامه دارد؛

تابستانی شاد و پر هیاهو در مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری استان یزد

لینک کوتاه

مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری در طول سال برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برنامه‌های شاد و آموزنده برگزار می‌کنند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد،کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی ، مذهبی و ادبی مراکز کانون در طول سال برای رشد خلاقیت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان ادامه دارد.
کارگاه نمایش کودک کانون از جمله کارگاههایی است که با استقبال چشمگیر کودکان در قالب ۱۴ گروه در طول هفته برگزار می‌شود.
محسن اکرمی مربی کارگاه‌های نمایش در مورد محتوای این کارگاه‌ها گفت: براساس تفکیک گروه‌های سنی سرفصل ها تنظیم و تمرینات در نظر گرفته شده به شکل بازی اجرا می شود .در این تمرینات مهارت و مفاهیمی مثل ارتباط با دیگری، درک کار گروهی، درک ارزش و اهمیت یک نفر در گروه، حمایت شدن و حمایت کردن، در نظر گرفته شده است که همه این تمرین‌ها علاوه بر تاثیر در رشد شخصیت و اعتماد به نفس کودکان، از تمرینات پایه برای فعالیت‌های نمایشی هستند.
کانون یزد استمرار در برگزاری این کارگاه‌ها را در برنامه کاری خود دارد و ترم پاییز در ادامه ترم تابستان با سرفصل‌های جدید برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *