حضور بازرسان وزارتی در استان یزد

لینک کوتاه
بازرسان وزارتی

بازرسان وزارتی جهت نظارت بر امر ثبت نام در استان حضور یافتند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل آوزش و پرورش استان یزد؛«محمد کاظم رحیمی‌نژاد»مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار با بازرسان حوزه وزارتی گفت: این فرصت ها باید فرصت  بازآموزی باشد، شما با کوله بار عظیمی از تجربه حاملان خوبی جهت انتقال تجارب ارزشمند  سایر استان‌ها هستید.
رحیمی نژاد افزود:اصل این بازدید ها  گرفتن دست نیروها و ایجاد حرکت رو به جلو و تحول آفرین و فرع آن نظارت و بازدید است.
وی اظهار داشت: گاهی بیان یک تجربه زیسته و عملی می‌تواند حکم ایده عملیاتی را داشته باشد و در استان و منطقه ای منشأ خیر باشد.
رحیمی نژاد نظارت و ارزیابی را حلقه مفقوده در آموزش و پرورش استان دانست و بیان داشت: گستره وسیع ما در آموزش و حوزه نظارت با نیروی انسانی این حوزه تناسب ندارد و کمیتی است که بخش عمده ای از کیفیت را شامل می‌شود و در راستای تحقق بهتر فرایندها و منتج به نتیجه شدن فعالیت ها در پیشبرد اهداف وزارت آموزش و پرورش و در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین باید مد نظر قرار گیرد.
حضور در شهرستان‌ها و مناطق، بازدید از مدارس و نظارت مستقیم بر روند ثبت‌نام در چارچوب دستورالعمل ها و شیوه نامه های ارسالی به مناطق و مدارس از برنامه های بازرسان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *