پیام نماینده مردم به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن

لینک کوتاه

روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.
آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند. آنان سینه‌هایی فراخ‌تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند، چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند.
آزادگان سرمایه عظیمی برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والا مقام هستند که در طول سال‌های دفاع مقدس با ایثار و ایستادگی دوران اسارت به عنوان الگوهای مقاومت کشور با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.
اینجانب در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار ماندند، فرارسیدن این روز غرورآفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان دلیر استان یزد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *