ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات از طریق سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران

لینک کوتاه

سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر راه اندازی شد.

به گزارش طلوعیزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، می توانند، مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادهای خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه “رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات” به نشانی bazresi.tci.ir ثبت کنند.

بر اساس این گزارش، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاه های ارتباطی، علاوه بر وب سایت، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران ، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظرها ، پیشنهادات و انتقادات ، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.
گفتنی است، در حال حاضر ارتباط با سامانه بازرسی به صورت تلفنی امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح سازند.
شایان ذکر اینکه، مجموعه بازرسی شرکت مخابرات ایران به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان ، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *