پیام تسلیت درگذشت سردار رضا ساعی شاهی رییس اسبق ستاد لشکر 7 ولیعصر و ستاد تیپ الغدیر یزد

لینک کوتاه
جوکار

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، آسمانی شدن سردار رضا ساعی شاهی رئیس اسبق ستاد لشکر 7 ولیعصر و ستاد تیپ الغدیر استان یزد و از همرزمان شهید سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش طلوع یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، آسمانی شدن سردار رضا ساعی شاهی رئیس اسبق ستاد لشکر 7 ولیعصر و ستاد تیپ الغدیر استان یزد و از همرزمان شهید سلیمانی را تسلیت گفت.

خبر عروج سردار رضا ساعی شاهی از جانبازان و رزمندگان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

بدون تردید خدمات ارزنده آن مرحوم که از مبارزین وپیشگامان انقلاب اسلامی و نیز از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس به شمار می رفت، در حافظه تاریخی مردم به یادگار خواهد ماند.

اینجانب با گرامیداشت نام، یاد و نقش آفرینی‌های افتخار آمیز آن سردار شجاع به خصوص در جنوب شرق کشور، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم ایشان ، همرزمان ومصیبت دیدگان صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *