عملیات موفقیت آمیز تیم های امدادی هلال احمر یزد / جستجو و نجات فرد گمشده در روستای رشکوئیه

لینک کوتاه

عملیات جستجو و نجات فرد گم شده در روستای رشکوئیه بعد از 10 ساعت عملیات سخت و نفس گیر با پیداشدن فرد مفقود شده توسط تیم های امدادی و مردمی پایان یافت.

به گزارش طلوع یزد به نقل  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : بنا به گزارش داده شده مبنی بر مفقوی یک خانم سی ساله در روستای رشکوئیه منطقه گاریزات بلافاصله تیم های جستجو و نجات هلال احمر شامل تیم واکنش سریع از یزد و یک تیم امدادی از دفتر نمایندگی هلال احمر نیر با دو خودرو امدادی و یک موتور امدادی به محل حادثه اعزام می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : با کمک نیروهای محلی و بسیج و دیگر عوامل و ارگانهای امدادی کار جستجو و نجات فرد گم شده که یک خانم سی ساله بود را آغاز و خوشبختانه تلاش مجموعه عوامل حاضر در منطقه به بارنشست و پس از 10 ساعت جستجو فرد مذکور در فاصله 40 کیلومتری روستا پیدا و تحویل خانواده شد.
حرازی زاده ضمن قدردانی از تلاش نیروهای امدادی در صحنه و موفقیت آمیز بودن عملیات که باعث خوشحال شدن یک خانواده گردید خاطرنشان کرد : تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه روز می توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *