معاون دانشگاه آزاد یزد خبرداد؛

خدمات رایگان انتخاب رشته در مرکز مشاوره واحد یزد

لینک کوتاه

به گزارش طلوع یزد، دکتر احمد عبدالحسینی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد اظهار کرد: ارائه مشاوره رایگان به پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۱ جهت انتخاب رشته – محل، به صورت تخصصی و توسط اساتید با سابقه و مجرب این واحد دانشگاهی در مرکز مشاوره امین این واحد دانشگاهی، رایگان انجام می شود.

عبدالحسینی افزود: این اقدام در راستای سیاست‌های جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین واحد یزد جهت خدمت رسانی زیست بومی به همشهریان صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به همت مرکز مشاوره امین حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، از نخستین روز آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ با مراجعه دانش آموزان به سایت رسمی واحد یزد، با تکمیل تست شخصیتی و استعدادیابی هالند و ثبت نام رایگان و انتخاب رشته خود، با مراجعه حضوری به دانشگاه و اخذ جواب تست خود طبق هماهنگی بعمل آمده در مرکز مشاوره واحد یزد نوبت دهی لازم برای دانش آموزان در این راستا انجام می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد ادامه داد: براساس جواب تست، تیپ شخصیتی و استعدادیابی دانش آموزان به ۴نفر از مشاوران حاضر در مرکز امین این دانشگاه مراجعه و رشته خود را براساس رتبه و امتیاز کسب شده انتخاب می کنند که این مراجعه طی ۲ مرحله حضوری قطعی خواهد شد و  از روز سه شنبه ۱۸ مردادماه به صورت خدمات روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر در این مرکز فعالیت دارد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پایان تاکید کرد: با توجه به آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در هنگام مراجعه دانش آموزان کنکوری به مرکز مشاوره، رشته های واجد شرایط  براساس نتایج تست شخصیتی داوطلبان با رضایت کامل والدین پیشنهاد و معرفی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *