رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

تجربه کاری دارای پیوست علمی سرمایه عظیم برای صنایع به شمار می رود

لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تجربه کاری که دارای پیوست علمی باشد، سرمایه ای عظیم برای صنایع، معادن و همه مشاغل به شمار می رود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدرضا علمداریزدی در نشست مشترک دانشگاه آزاد یزد با رؤسای اتحادیه های استان با اشاره به اینکه این جمع نماینده 57 هزار واحد صنفی هستند، اظهار داشت: واحدهای صنفی یزد 200 هزار شغل مستقیم در استان ایجاد کرده اند.
وی با اشاره به اجرای طرح مشترک دانشگاه آزاد یزد با اصناف، صنایع و معادن بیان کرد: تحول با آموزش امکان پذیر است و این طرح می تواند تحولی جدی در حوزه اشتغال در استان یزد ایجاد کند.
دکترعلمدار یزدی افزود: اجرای این طرح معامله چند سر سود است زیرا هم نیروی متخصص می تواند به واسطه تخصص و تجربه خود درآمد بیشتری کسب کند و هم کارآفرینان می توانند از نیروهای کارآمدتری بهره مند شوند که این امر به طور قطع بهره وری را افزایش می دهد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: استان یزد در حال حاضر بالغ بر هزار طرح نیمه تمام صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی که دارد که این طرح ها در صورت تکمیل، به 35 هزار نیرو نیاز دارند.
دکترعلمداریزدی ادامه داد: اگر تخصص باشد، هم بهره وری و کیفیت بالا می رود و هم در حفظ فرهنگ بومی یزد تاثیرگذار است بر این اساس معتقدیم اجرای این طرح ها، معامله چند سر سود است.
وی یادآور شد: بر اساس تفاهمنامه ای که با آموزش و پرورش داشته ایم نیز، هنرستانهایی در جوار صنایع ایجاد می شود و هر صنعت، نیروهای خود را آموزش می دهد.
این مقام مسئول تصریح کرد: تجربه ای که علم پیوست آن باشد، سرمایه ای عظیم برای صنایع و کارآفرینان به شمار می رود و این طرح با همین هدف در استان یزد به اجرا در خواهد آمد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان این طرح را بسیار مفید و موفق خواند و گفت: این طرح حاصل سالها کار مفید و تجربه محیط دانشگاهی و آموزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *