روز خبرنگار تبریک و تسلیت

احمد معین قفقازی
لینک کوتاه

جناب آقای استاندار
سلام
ایام غمباری است . و هنگامه تسلیت می باشد .
بیش از چهل سال است که همگام با دیگر آحاد جامعه ، در انتظار دولتی که بتواند عدالت و قسط را در جامعه استوار نماید ، هستیم ولی هربار به دلیلی از این مهم جدا مانده ایم .
همه امید مان این بود که این دولت که با یکپارچگی خاصی زمام امور را بدست گرفته است ، بتواند این پدیده را ارزانی این ملت نجیب و شریف بنماید ولی هنوز این اصول و خیلی موارد دیگر که از وظایف اصلی یک دولت مردمی است ، مغفول مانده است و در لایه های ارکان مختلف حکومتی مشاهده نمی شود !!!

اشکال کجاست ؟!!
اگر این دولت همان دولتی است که با نیازهای مردمی همسو است و دغدغه مسئولانش خدمت به آحاد مردم است ، پس چرا این امور مهم ، جامه تحقق نپوشیده است.
شاید این دولت صدای مردم را به خوبی نمی شنود ، شاید نمی تواند مشکلات مردم را ببیند و صدای دردمند مردم را نمی شنود و نمی شنود بوی نفاق خیلی از منافقان پنهان شده در لباس دولت را ، همان هایی که بخاطر منافع فردی و تیمی خودشان ، نقاب در چهره کشیده اند و باندهای متحدانه در نظام حاکمیتی ایجاد کرده اند و سد رسیدن صدا و ناله درد و عذاب مردم به رئوس نظام گردیده اند .
جناب استاندار
پیشنهادی داریم، بیایید حالا که اسباب اطلاع رسانی صادقانه ، در ارکان ادواری پیرامون تان آنقدرضعیف است که مانع از اشراف شما ، به مثابه بالاترین رکن حکومت اسلامی، به صدای مظلومیت اقشار آسیب پذیر و درد دردمندان می شود ، از رساترین ، صادق ترین و بیطرف ترین صدای موجود یعنی صدای خبرنگار و عناصر فرهنگی ، اجتماعی این شهر و دیار استفاده کنید .
چه این صدا بی هیچ هزینه ای بیطرفانه مسائل را می گوید چرا که حتی بدون اغراض هم بارها به محکمه برده شده است ‌
صادقانه می گوید ، چون , هیچ منفعت فردی در بیانات او پیدا نمی شود که اگر اینگونه بود و او را این خوراک پسندیده بود ، خیلی وقت پیشترها مثل خیلی های دیگر ، به جرگه همان هایی که منفعت هایی دارند می پیوست و هم خوراک با آنها می گردید .
او صدایش خیلی بلند و رسا و بدون کنایه و مستقیم است و چرا مسئولین ما این صدای رسا را نمی شنوند ، جای سوال دارد !!
راستی جناب فاطمی صدای بنده را تا کنون شنیده اید ؟
خیلی حرف ها را صادقانه زده ام .
و تا باحال خیلی موارد ، به مسئولین درجه اول تان گفته شده است که یا پنبه در گوش داشته اند یا گوش دیگرشان آنقدر فراخ که خروج سریع اصوات را ، مجالی برای بقا و مداقه در این گوش نگذارده است .
امروز روز خبرنگار و مقارن با ایام خاصه سید الشهدا می باشد و بی شک تمامی عناصر مطبوعاتی ، از سربازان گمنام این امام همام ، در احقاق حقوق اجتماعی ناشی از تحقق اصول امر به معروف و نهی از منکر این بزرگوار می باشند و این تقارن ایجاب می نماید تا توجه بیشتری به تلاش های این عناصر زحمت کش جامعه فرهنگی گردد. و بی تردید تبعاتی بی نهایت مثبت ، فرآیند این نوع نگاه مدیر و مدبرانه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *