مدیرکل دامپزشکی استان خبر داد:

اعزام 3 اکیپ خدمات‌رسان دامپزشکی به مناطق سیل زده هرات و مروست

لینک کوتاه
علی فاتحی

مدیرکل دامپزشکی استان یزد از اعزام ۳ اکیپ خدمات‌رسان دامپزشکی به مناطق سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، علی فاتحی نیا با اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم‌ پیشگیری از ایجاد بیماری در گله های دام موجود و همچنین درمان دام های بیمار در راستای حفظ سرمایه عشایر زحمتکش، ۳ اکیپ خدمت رسان دامپزشکی به هرات و مروست فرستاده شده و با همکاری ادارات دامپزشکی دو منطقه فعالیت خود را آغاز نموده اند.
فاتحی نیا گفت: در این عملیات دام های موجود در منطقه هرات و مروست مورد ویزیت و معاینه و درمان قرار می‌گیرند.
وی گفت: با توجه به بازدید قبلی صورت گرفته از منطقه، بیشترین بیماری در بین دام ها ، پنومونی گزارش شده است.
این مقام مسئول گفت: دامداران می توانند از طریق سامانه ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان سوالات و مشکلات خود را با دامپزشکی مطرح نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرارگیرد.
وی تصریح کرد: دامپزشکی با تمام توان برای حفظ جمعیت دام عشایر غیور استان تلاش نموده و در راستای حل مشکلات موجود از هیچ تلاشی فروگذار نمی نماید.
نامبرده در پایان گفت: عملیات شناسایی و درمان دام های هرات و مروست در حال حاضر توسط 6 اکیپ عملیاتی مشتمل بر 3 اکیپ اعزامی و 3اکیپ متعلق به شهرستان های مذکور در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *