«نخل آزادی» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یزدی

لینک کوتاه

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای گلریزان حسینی “نخل آزادی” در عاشورای حسینی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبرداد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت: با همکاری تولیت مجموعه امیرچخماق یزد هزمان با نخل برداری ظهر عاشورا آیین گلریزان حسینی برگزار و زمینه آزادی چند محکوم مالی جرائم غیر عمد فراهم خواهد گردید .

این مقام مسئول در ادامه گفت: یکی از قدیمی ترین نخل های استان یزد مربوط به حسینیه امیرچخماق است که همه ساله در ظهر عاشورا طی آیینی به گردش درآمده و عزاداران حسینی به سوگواری میپردازند.

عظیمی ادامه داد: طی هماهنگی انجام شده با تولیت مجموعه امیرچخماق یزد با دعوت از هیئت عزاداران حسینی محمد آباد آیین نخل برداری ظهر عاشورا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار و در تلاشیم تا با دعوت از خیرین و عزادارن حسینی آیین گلریزان حسینی برگزار و به برکت امام حسین(ع) زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد را از زندان فراهم نماییم.

گفتنی است این آیین ظهر عاشورا بعد از نماز ظهر و عصر در حسینیه امیرچخماق یزد برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *