مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان تاکید کرد:

خبرنگاران بازوی توانای مدیریت شهری

لینک کوتاه
محمدرضا عظیمی زاده

"محمدرضا عظیمی زاده" مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید ‌صارمی و روز خبرنگار را به اهالی رسانه استان تبریک گفت.

متن کامل پیام «محمدرضا عظیمی زاده» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان به شرح زیر است:

هفدهم مرداد ماه هر سال فرصت زیبایی ‌است برای یادآوری تلاش و مجاهدت انسانهای فرهیخته بدون ادعایی که در انجام رسالت خطیر خود جز رضای پروردگار و خشنودی بندگانش را طلب نمی‌کنند.
در حقیقت خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه و بازوی توانای مدیریت شهری هستند، می‌توانند به عنوان اتاق فکر مسئولان عمل کنند و ایده‌ها را انتقال داده و در راستای توسعه ، عمران و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایسته‌ ‌ای نمایند.
شهر پویا و امن به کمک خبرنگاران دغدغه مند ساخته می شود زیرا تحلیل‌های سازنده، ‌انتقال صادقانه خبرها ، برجسته کردن اخبار و امیدآفرینی از سوی خبرنگاران انجام می‌شود که لازمه آن همدلی و هم‌زبانی مدیریت شهری و شهروندان با اهالی رسانه است.
اینجانب روز خبرنگار را که با شهادت شهید ‌والامقام«شهید محمود صارمی »خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) تقارن دارد به همه خبرنگاران بلند اندیشه ا‌ستان که قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری بهتر و شهروندانی آگاه تر، به کار می‌گیرند تبریک گفته و موفقیت بیش از پیش اهالی رسانه استان را در ادامه مسیر مقدس آگاهی‌بخشی جامعه از خدای متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *