آماده باش پلیس راهور یزد در دهه اول محرم

لینک کوتاه
آماده باش پلیس راهور یزد در دهه اول محرم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از مسئولان ایستگاه های صلواتی خواست ضمن همکاری با ماموران این پلیس ازایجاد ترافیک در زمان پخش نذورات جلوگیری کنند.

به گزارش طلوع یزد، سرهنگ« مهدی زارع»اظهار داشت: از آماده باش پلیس راهور در دهه اول ماه محرم خبر داد و افزود: ماموران پلیس راهور آماده هرگونه همکاری با هیئت های عزاداری و مردم عزادار هستند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان یزد، ترافیکی که در زمان پخش نذورات در برخی از خیابان ها را یکی از چالش های این پلیس در این ایام عنوان کرد و از مسئولان ایستگاه های صلواتی خواست: به منظور جلوگیری بروز ترافیک و راه بندان به هنگام پخش نذورات از برپایی ایستگاه صلواتی را در حاشیه خیابان ها و میدان های اصلی خود داری کنند.

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولان هیئت های عزاداری می خواهیم تا قبل از حرکت دسته جات با ماموران پلیس راهور هماهنگی نمایند تا مسیر برای عبور عزاداران آماده شود  .

این مقام انتظامی در پایان از آمادگی کامل پلیس راهور استان برای نظم بخشی خیابان ها و معابر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: محدودیت های ترافیکی مختص تاسوعا و عاشورا متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *