مدیر کل کمیته امداد استان یزد:

معیشت مددجویان آسیب دیده از سیل در اولویت قرار دارد

لینک کوتاه
شجاعان

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، استاندار یزد، مدیر کل امور روستایی استانداری و فرماندار تفت در بازدید مجدد از مناطق سیل زده زردین و توابع آن از رسیدگی فوری به وضعیت معیشتی مددجویان آسیب دیده خبر داد.

به گزارش طلوع زد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از خسارات وارد شده گفت: کمیته امداد از ساعات اولیه وقوع خسارات اقدام به اهدای بسته‌های معیشتی و کمک به اسکان و رفع نیازهای فوری مددجویان کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: علاوه بر امدادرسانی های اولیه، اقدامات لازم برای ارزیابی خسارت‌های وارد شده به مسکن مددجویان در دستورکار فوری این نهاد قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در دهستان زردین بیش از 400 خانوار تحت پوشش قرار دارند که به حدود 30 منزل مسکونی از این مددجویان خسارت ناشی از سیل وارد شده است که کمیته امداد برنامه‌هایی برای بازسازی، بهسازی و یا احداث مجدد آن دارد.

وی گفت: مردم نیکوکار استان نیز می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #035*8877* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در امر خیر کمک به آسیب‌دیدگان از سیل شرکت کنند و نیز سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد آماده پاسخگویی به مردم خیراندیش استان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *