مدیرکل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد:

اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی»در استان یزد

لینک کوتاه

طرح "اطعام و احسان حسینی" با همراهی مردم عاشورائی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان آغاز شده است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه یکی از مهمترین آداب و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به‌ویژه در ایام ماه محرم و صفر است گفت: طرح “اطعام و احسان حسینی” با همراهی مردم عاشورائی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان آغاز شده است.

وی افزود: مردم پرشور و شعور استان یزد در راه کمک به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و از ابتدای سال در قالب طرح های “اطعام مهدوی” درماه مبارک رمضان و نذر قربانی در عید قربان و همچنین “اطعام علوی” در روز عید غدیرخم مشارکت و همکاری خوبی داشتند و امیدواریم در طرح “اطعام و احسان حسینی” در ماه محرم و صفر نیز با این نهاد همدل و همراه باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: کمیته امداد در نظر دارد نذورات و کمک های مردمی در ماه محرم و صفر را برای رفع نیازهای معیشتی، بهداشتی و درمانی خانواده های نیازمند هدایت کند و از مشارکت تمامی نیکوکاران، خیران، هیات های مذهبی در این راستا استفاده کند.

وی تصریح کرد: در این طرح  نیازهای معیشتی جامعه هدف در قالب طبخ غذای گرم و بسته‌های غذایی با تمرکز بر اطعام نیازمندان اولویت‌گذاری شده است.

شجاعان افزود: بهره گیری از تمامی ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکو کاری، موسسات خیریه، نهاد ها و سازمان ها، شرکت های صنعتی، هیات های مذهبی، مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان  نیز در اجرای این مرحله رزمایش همچنان مورد نظر است.

وی تصریح کرد: امکان پرداخت کمک‌ها و نذورات از طریق شماره کارت 6037998136777777 و همچنین کد دستوری #035*8877* تلفن همراه فراهم و سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد نیز آماده پاسخگویی به مردم خیراندیش استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *