ضرورت پیگیری درگیری در قطار تهران_یزد/ امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف قیام امام حسین ( ع)

لینک کوتاه
سیفی

رئيس شورای اسلامي شهر یزد گفت: در جریانی قطار مسافربری تهران_ یزد، امر به معروف و نهی از منکر که یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) قرار داشت، مدنظر بانوی محجبه بود اما متاسفانه با توهین و بی احترامی توسط برخی افراد مواجه شد.

به گزارش طلوع یزد، سیفی در هفتاد و هشتمین جلسه علنی صحن شورا، پنجم محرم روز ابا عبدالحسن فرزند گرامی امام حسن ( ع) و اصحاب را گرامی داشت و گفت: امام حسین (ع) برای قیام اهدافی را در نظر داشتند که از جمله آنها اصلاح امت، امر به معروف و نهی از منکر، احیای سنت پیامبر (ص)،حمایت از حق و مبارزه با باطل، تشکیل حکومت اسلامی، مبارزه با جهل و نجات مردم از ذلیلت و گمراهی، اجرای عدالت، مقام شفاعت عزما، افشای چهره منافقانه بنی امیه، امتحان گسترده مسلمین برای حضور در صحنه اصلی و همراهی در قیام، بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص درگیری در قطار تهران_ یزد گفت: حرکت ارزشمند بانوی محجبه زینب جعفری فرزند شهید علی جعفری، یعنی امر به معروف و نهی از منکر که یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) بود با توهین و درگیری مواجه شد که باعث تاسف است.

خوشبختانه دادستان محترم یزد برای پیگیری این جریان وارد عمل شده است و مقصران این توهین و بی احترامی، احضار شده اند، همچنین رئیس قطار برای بررسی این موضوع از خدمت تعلیق شده است. انتظار میرود به طور جد مسئولین مربوطه این مسئله را پیگیری و به اذعان عموم مردم برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *