مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد مطرح کرد؛

همکاری صنایع یزد در پیک بار با انجام پروژه‌های تعمیراتی/ مدیریت مصرف ادارات استان در اولویت است

لینک کوتاه

دهمین نشست کارگروه مدیریت مصرف برق استان یزد با حضور مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌‌ای و توزیع نیروی برق استان یزد، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دیگر اعضای این کارگروه به منظور پایش اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت بار استان برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه کلیه اقدامات لازم جهت رعایت سقف پیک بار استان با دقت بالایی انجام شده است، افزود: صنایع استان یزد تاکنون قطع بار نداشته‌‌اند ولی با هماهنگی انجام شده در ایام پیک بار، برخی صنایع به دلیل انجام پروژه‌های تعمیراتی، در تعطیلات بودند.
وی همچنین مدیریت مصرف ادارات استان در این ایام را مورد تاکید قرار داد و افزود: در خصوص تغییر و جابجایی ساعت کاری ادارات در حال بررسی راهکار‌های مختلف با نهاد‌های استانی هستیم تا کاهش مصرف برق ادارات بدون ایجاد چالش را شاهد باشیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با تاکید بر تاثیر مهم افزایش دما در سطح کشور بر میزان مصرف برق شبکه سراسری افزود: با توجه به اثرگذاری مدیریت بار ادارات بر مدیریت بار بخش خانگی، پایش مصرف ادارات استان خصوصا در مواقع افزایش دما به طور جدی دنبال می‌شود.
سیدعباس حسینی مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن ایام محرم، تلاش صنعت برق استان یزد برای تامین برق پایدار حسینیه ایران را یادآور شد و افزود: صنعت برق استان تلاش خود را به کار بسته تا علاوه بر روشن نگاه داشتن چراغ خیمه‌گاه اباعبدالله الحسین (ع)، مشترکین برق در بخش‌های مختلف نیز به چالش برنخورند.
وی در تشریح اقدامات انجام شده توسط صنعت برق به منظور مدیریت بار استان تصریح کرد: مقرر شد هماهنگی لازم با کشاورزان توسط شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی انجام شود و برنامه مدیریت بار این واحد‌ها با در نظر گرفتن محدودیت‌ها ارائه گردد.
در این نشست همچنین گزارشی از وضعیت مصرف بار صنایع استان یزد و میزان همکاری آن‌ها در ایام پیک بار ۱۴۰۱ ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *