اهدای جایزه 50 میلیون تومانی همراه اول به برنده خوش شانس یزدی

لینک کوتاه
جایزه بزرگ"

جایزه 50 میلیون تومانی همراه اول به برنده خوش شانس یزدی اهدا شد.

به گزارش طلوع یزد، مدیر مخابرات منطقه یزد در مراسم اهدای جایزه 50 میلیون تومانی همراه اول با اشاره به فراهم ساختن فرصت‌های مختلف برای شرکت کردن مشتریان در طرح‌های ویژه گفت: اجرای این طرح ها اعتماد مضاعف مشتریان را نسبت به برنامه‌ها و اهداف همراه اول در پی دارد.
وی ضمن تاکید بر این مهم که استفاده مشتریان از سرویس‌ها و محصولات متنوعِ همراه اول، باعث ایجاد توقع بیشتر از مجموعه مخابرات خواهد شد، اظهارداشت: مخابرات منطقه یزد نیز این شرایط را به فال نیک گرفته و در راستای تهیه بسته‌های جدید با ویژگی‌ها و شرایط خاص به منظور پیشرفت و تحقق برنامه‌ها و جلب اعتماد بیشترمردم و رعایت اصل مشتری‌مداری تلاش خواهیم کرد.

زارع افزود: برتری استان یزد در سهم بازار همراه اول در کشور، بیانگر اعتماد مردم نسبت همره اول و در ازای آن ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان از سوی مخابرات است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان یکی از برنامه های دارای اولویت این مجموعه است تصریح کرد: اقدامات توسعه‌ایی در حوزه همراه اول ( فاز هشت و هشت پلاس) با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مردم منطقه صورت گرفته است.

شایان ذکر اینکه محمد دهقان برنده جایزه 50 میلیون تومانی طرح ” جایزه بزرگ” از مجموعه مدیریتی مخابرات منطقه یزد تقدیر و تشکر کرد و گفت: برگزاری چنین مسابقه‌هایی موجب همراهی مشتریان خواهد شد.

در پایان این مراسم، جایزه و لوح تقدیر این قرعه کشی به برنده تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *