آغاز پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» در یزد

لینک کوتاه

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» ویژه آزادسازی مددجویان جرائم مالی غیرعمد برای سومین سال متوالی در ماه محرم خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، سید مسعود عظیمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با اعلام این خبر گفت: پویش«هر هیئت آزادی یک زندانی» با هدف آزادی مددجویان جرایم غیرعمد برای سومین سال متوالی در ماه محرم در استان یزد با همکاری شرکت فولاد آلیاژی ایران اجرا خواهد شد.
عظیمی هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها و ترویج فرهنگ گذشت بیان کرد و افزود: امیدواریم هیئات عزاداری استان در کنار عزاداری پر شور خود، دستگیر زندانیان جرایم غیرعمد نیز باشند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئت های مذهبی استان گفت: با برنامه ریزی هایی که از قبل انجام گردیده و طی جلسات متعددی که با مسئولین هیئت های مذهبی برگزار گردیده پیشنهاد می‌شود تا عزاداران حسینی ، هیئت ها و صاحبان مجالس روضه درکنارعزاداری پر شور خود، بخشی از نذورات خود را به آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده که بی شک رها سازی هر سرپرست خانواده می‌تواند یک عمر آسایش، آرامش و معیشت خانواده خود را فراهم نماید.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد به دلیل همکاری با این ستاد در تبلیغات محیطی گفت: با همکاری این سازمان در کلیه مسیر ها، پل ها و اماکنی که عزاداران حسینی تجمع خواهند داشت بنرهای مربوط به این پویش نصب گردیده است.
وی در ادامه ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان به دلیل همکاری و همراهی در برگزاری کلیه پویش ها و پوشش مناسب خبری گفت: با همکاری این سازمان، تبلیغات و تیزرهای این پویش به صورت مرتب از شبکه استانی یزد پخش و شماره حساب های این ستاد نیز در برنامه های مختلف به صورت زیرنویس پخش خواهد شد و برنامه تلویزیونی “نذری ماندگار” که با همکاری شرکت فولاد آلیاژیِ ایران ساخته گردیده و به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد میپردازد همه روز از ساعت 19:30 از شبکه استانی یزد پخش خواهد گردید و تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت 11:30 پخش خواهد شد.
سید مسعود عظیمی اظهار داشت: در دوسال گذشته که هیئت های یزد به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان عزاداری به صورت گسترده و دسته روی را نداشتند عزاداران حسینی و مردم دارالعباده خوش درخشیده و شاهد کمک های بسیار خوبی از سوی آنها بودیم و در سال جاری نیز انتظار میرود که در کنار عزاداری پر شور بخشی از هزینه ها را نیز صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شود تا همچون سبک غنی سینه زنی و عزاداری یزدی‌ها، مرام آزادگی مردم این استان نیز سرآمد عزاداران کشور شود.
وی در پایان اظهار داشت: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت 6668 6666 7210 5041 و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #1133*6655* کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند..
عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *